- Dostawcy usług płatniczych. Kim jest i jakie usługi może świadczyć KIP, BUP, MIP? Czym wyróżnia się działalność tzw. Third Party Providers (TPP)?
- Usługi płatnicze i zakres wyłączeń stosowania ustawy o usługach płatniczych – przykłady praktyczne
- Rachunek płatniczy – problemy klasyfikacyjne
- Reklamacje dotyczące usług płatniczych – rodzaje, terminy rozpatrywana
- Obowiązki informacyjne w zakresie świadczenia usług płatniczych
- Bezpieczeństwo świadczenia usług płatniczych – obowiązki dostawców, w tym wymóg stosowania silnego uwierzytelniania użytkowników (stanowiska EBA)
- Kiedy transakcja była nieautoryzowana? Obowiązki dostawców i użytkowników związane z autoryzacją płatności
- Przebieg transakcji płatniczych – od zlecenia płatniczego do wykonania transakcji płatniczej
- Charakterystyka postępowań prowadzonych przed KNF. Kiedy potrzebne jest zezwolenie na świadczenie usług płatniczych a kiedy wystarczy wpis do właściwego rejestru?
- Jak prawidłowo wypełniać obowiązki informacyjne wobec KNF? Kilka słów o zakresie i terminach przekazywania informacji
- Agent vs. outsourcer. Wytyczne EBA i stanowisko KNF
- Podejmowanie działalności przez dostawców usług płatniczych na terytorium państwa goszczącego – problemy interpretacyjne związane z miejscem wykonywania działalności
Szkolenie skierowane jest do:
- Przedstawicieli banków, krajowych instytucji płatniczych, małych instytucji płatniczych oraz innych dostawców usług płatniczych, w szczególności:
- kadry zarządzającej
- pracowników departamentów compliance
- pracowników departamentów prawnych
- pracowników departamentów operacyjnych
- pracowników departamentów IT
- Specjalistów branży płatniczej, bankowej i acquiringowej
- Firm technologicznych wykorzystujących nowoczesne metody płatności
- Firm telekomunikacyjnych
POZOSTAŁE SZKOLENIA WEWNĘTRZNE
Zamów bezpłatną
konsultację
Wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i umówisz się na konsultacje z jednym z naszych specjalistów, abyśmy przygotowali szkolenie dla Twojego zespołu lub omówili możliwą współpracę.