Skip to content
Zaloguj się
0
Koszyk jest pusty.
0
Koszyk jest pusty.
Menu
Menu
  1. Liberalizacja przesłanek ogłoszenia upadłości konsumenckiej
    1. niewypłacalność oraz status konsumenta = upadłość
    2. marginalna pozycja wierzyciela do momentu ogłoszenia upadłości

2. Upadłość konsumencka w 3 odsłonach

    1. uproszczona upadłość konsumencka
    2. upadłość konsumencka prowadzona na zasadach ogólnych
    3. postępowanie o zawarcie układu na zgromadzeniu wierzycieli przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalnością gospodarczą

3. Ujemne skutki zgłoszenia wierzytelności po terminie – szybkość reakcji wierzyciela szczególnie ważna w upadłości osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej

4. Likwidacja masy w upadłości konsumenckiej po nowelizacji

    1. samodzielność syndyka
    2. środki ochrony przysługujące wierzycielom – kontrola syndyka w dokonywanych czynnościach

5. Projekt planu spłaty wierzycieli

    1. rdzeń postępowania – walka wierzyciela o jak najwyższy stopień zaspokojenia
    2. zintegrowanie listy wierzytelności, planu spłaty wierzycieli oraz planu podziału w jeden dokument

6. Wydzielenie upadłemu kwoty na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych:

    1. przesłanki – kiedy przepis znajdzie zastosowanie?
    2. kryteria, które mają wpływ na wysokość wydzielonych środków
    3. wierzyciel a określenie wysokości kwoty
    4. praktyka sądu warszawskiego

7. Negatywna przesłanka oddłużenia – skrajnie nieuczciwi dłużnicy

Względy słuszności lub humanitarne jako okoliczności umożliwiające umorzenie zobowiązań nawet w razie celowości w doprowadzeniu do niewypłacalności

8. Plan spłaty wierzycieli

    1. czynniki decydujące o długości planu spłaty
    2. możliwość zmiany, uchylenia

9. Działania upadłego skutkujące umorzeniem postępowania – wierzyciel kontra nieuczciwy dłużnik

10. Postępowanie o zawarcie układu na zgromadzeniu wierzycieli

    1. w jakich sytuacjach procedura jest korzystna wierzycieli
    2. wady i zalety rozwiązania

11. Upadłość osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą

Szkolenie skierowane jest do:

    • zarządów banków
    • dyrektorów oddziałów
    • pracowników departamentów prawnych
    • pracowników departamentów compliance
    • pracowników departamentów windykacyjnych

POZOSTAŁE SZKOLENIA WEWNĘTRZNE

Zamów bezpłatną

konsultację

Wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i umówisz się na konsultacje z jednym z naszych specjalistów, abyśmy przygotowali szkolenie dla Twojego zespołu lub omówili możliwą współpracę.

pic_telefon2