- Ochrona danych osobowych w bankach. RODO a ustawy sektorowe – punkty styczne i kluczowe konsekwencje regulacyjne
- Bank jako administrator, współadministrator czy może procesor? Rola banków w procesie przetwarzania danych osobowych
- 7 zasad przetwarzania danych osobowych według RODO
- Przesłanki prawne przetwarzania zwykłych i szczególnie chronionych danych osobowych przez bank
- Jakie prawa mają klienci banków w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych? Katalog uprawnień, przesłanki i wyjątki
- Przeprowadzanie oceny zdolności kredytowej i analiza ryzyka kredytowego w świetle obowiązku zachowania tajemnicy bankowej
- Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby tzw. systemów antyfraudowych
- Przetwarzanie danych osobowych osób pełniących kluczowe funkcje w banku
- Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w praktyce banków. Co powinny zawierać i jak należy je ewidencjonować?
- Podmioty uprawnione do dostępu do wiadomości objętych tajemnicą bankową i zakresy dostępu
- Powierzenie przetwarzania danych vs. udostępnienie danych
- Case study. Stanowiska i decyzje Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych i ich wpływ na działalność banków
Szkolenie skierowane jest do:
- Banków, w szczególności:
- pracowników departamentów odpowiedzialnych za produkty adresowane do konsumentów
- pracowników departamentów odpowiedzialnych za budowanie baz danych o klientach
- pracowników departamentów marketingu, relacji PR i promocji
- pracowników departamentów zajmujących się skargami klientów
- pracowników departamentów compliance
- administratorów bezpieczeństwa informacji (ABI)
- Oddziałów instytucji kredytowych
- Radców prawnych
POZOSTAŁE SZKOLENIA WEWNĘTRZNE
Zamów bezpłatną
konsultację
Wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i umówisz się na konsultacje z jednym z naszych specjalistów, abyśmy przygotowali szkolenie dla Twojego zespołu lub omówili możliwą współpracę.