Skip to content
Zaloguj się
0
Koszyk jest pusty.
Zaloguj się
0
Koszyk jest pusty.

I. Nowe zasady rozpatrywania reklamacji klientów banków

  1. Rozszerzone obowiązki informacyjne w umowach bankowych – treść i forma nowych zapisów informacyjnych
  2. Terminy rozpatrywania reklamacji i skutki ich niedochowania
  3. Uchwała Sądu Najwyższego z 13 czerwca 2018 r. (III CZP 113/17) a treść art. 6 ustawy
  4. Obsługa zgłoszeń dotyczących nieautoryzowanych transakcji płatniczych
  5. Terminy rozpatrywania reklamacji wprowadzone przez ustawy covidowe

II. Nowe uprawnienia Prezesa UOKiK wobec banków

  1. Prawo wystąpienia do banku o udzielenie informacji lub wyjaśnień w sprawach dotyczących wewnętrznych regulacji tych podmiotów
  2. Terminy przekazywania informacji przez bank i skutki ich niedotrzymania
  3. Pozasądowe postępowanie w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem
  4. Przepisy przejściowe dotyczące wszczętych i niezakończonych postępowań przez Rzecznikiem Finansowym

III. Nowe kategoria reklamacji klientów – klauzule abuzywne w umowach z przedsiębiorcami

  1. Tryb reklamacyjny:
    1. zasady ustalania „zawodowego charakteru umowy” zawieranej z przedsiębiorcą
    2. czy rolnik jest przedsiębiorcą mimo braku wpisu do CEIDG?
    3. wpływ zmian w CEIDG podczas trwania umowy o charakterze ciągłym na status klienta
  2. Rodzaje klauzul umownych:
    1. niedozwolonych wobec konsumentów a dozwolonych wobec przedsiębiorców
    2. abuzywnych wobec konsumentów i wobec przedsiębiorców
  3. Rekomendacje grupy roboczej przy ZBP w zakresie interpretacji ustawy z 31 lipca 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1495).

Szkolenie skierowane jest do:

  • członków zarządów
  • dyrektorów oddziałów
  • audytorów
  • pracowników departamentów rozpatrywania reklamacji
  • pracowników departamentów prawnych
  • pracowników departamentów compliance
  • pracowników departamentów ryzyka
  • pracowników departamentów operacyjnych
  • radców prawnych
  • przedstawicieli organów ochrony konkurencji i konsumenta

POZOSTAŁE SZKOLENIA WEWNĘTRZNE

Zamów bezpłatną

konsultację

Wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i umówisz się na konsultacje z jednym z naszych specjalistów, abyśmy przygotowali szkolenie dla Twojego zespołu lub omówili możliwą współpracę.

pic_telefon2