-
Przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom rynkowym:
- przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom rynkowym – geneza regulacji
- praktyki wprowadzające w błąd i praktyki agresywne
- zakazane praktyki rynkowe w praktyce marketingu branży finansowej
- kompetencje UOKiK w zakresie zwalczania nieuczciwych praktyk rynkowych
2. Nieuczciwe praktyki rynkowe a nieuczciwa konkurencja:
-
- odmienne regulacje dotyczące reklamy i promocji B2C i B2B
- czyny nieuczciwej konkurencji w działalności marketingowej branży finansowej
- nieuczciwe praktyki rynkowe jako czyn nieuczciwej konkurencji
- reklama porównawcza produktów i usług finansowych
3. Produktowe ograniczenia marketingu produktów i usług finansowych:
-
- ustawowe ograniczenia marketingu produktów i usług finansowych
- kompetencje KNF w zakresie nadzoru nad działalnością marketingową branży finansowej
- reklama usług bankowych
- reklama i promocja elektronicznych instrumentów płatniczych
- reklama kredytu konsumenckiego
- reklama usług ubezpieczeniowych
- reklama OFE
- reklama funduszy inwestycyjnych i firm inwestycyjnych
4. Samoregulacja w marketingu produktów i usług finansowych:
-
- znaczenie samoregulacji w marketingu produktów i usług finansowych
- kodeksy etyki w ustawie o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym
- projekty kodeksów etyki dla branży finansowej
Szkolenie skierowane jest do:
- Banków, w szczególności:
- pracowników departamentów prawnych
- pracowników departamentów compliance
- pracowników departamentów odpowiedzialnych za produkty adresowane do konsumentów
- pracowników departamentów marketingu, PR i promocji
- pracowników departamentów zajmujących się skargami klientów
2. Towarzystw ubezpieczeniowych
3. Pozostałych instytucji finansowych
4. Przedstawicieli organów ochrony konkurencji i konsumentów
5. Przedstawicieli organów nadzoru nad rynkiem finansowym
6. Agencji reklamowych zajmujących się obsługą instytucji finansowych i ubezpieczeniowych
POZOSTAŁE SZKOLENIA WEWNĘTRZNE
Zamów bezpłatną
konsultację
Wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i umówisz się na konsultacje z jednym z naszych specjalistów, abyśmy przygotowali szkolenie dla Twojego zespołu lub omówili możliwą współpracę.