Skip to content
Zaloguj się
0
Koszyk jest pusty.
0
Koszyk jest pusty.
Menu
Menu
  1. Przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom rynkowym:

    1. przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom rynkowym – geneza regulacji
    2. praktyki wprowadzające w błąd i praktyki agresywne
    3. zakazane praktyki rynkowe w praktyce marketingu branży finansowej
    4. kompetencje UOKiK w zakresie zwalczania nieuczciwych praktyk rynkowych

2. Nieuczciwe praktyki rynkowe a nieuczciwa konkurencja:

    1. odmienne regulacje dotyczące reklamy i promocji B2C i B2B
    2. czyny nieuczciwej konkurencji w działalności marketingowej branży finansowej
    3. nieuczciwe praktyki rynkowe jako czyn nieuczciwej konkurencji
    4. reklama porównawcza produktów i usług finansowych

3. Produktowe ograniczenia marketingu produktów i usług finansowych:

    1. ustawowe ograniczenia marketingu produktów i usług finansowych
    2. kompetencje KNF w zakresie nadzoru nad działalnością marketingową branży finansowej
    3. reklama usług bankowych
    4. reklama i promocja elektronicznych instrumentów płatniczych
    5. reklama kredytu konsumenckiego
    6. reklama usług ubezpieczeniowych
    7. reklama OFE
    8. reklama funduszy inwestycyjnych i firm inwestycyjnych

4. Samoregulacja w marketingu produktów i usług finansowych:

    1. znaczenie samoregulacji w marketingu produktów i usług finansowych
    2. kodeksy etyki w ustawie o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym
    3. projekty kodeksów etyki dla branży finansowej

Szkolenie skierowane jest do:

  1. Banków, w szczególności:
  • pracowników departamentów prawnych
  • pracowników departamentów compliance
  • pracowników departamentów odpowiedzialnych za produkty adresowane do konsumentów
  • pracowników departamentów marketingu, PR i promocji
  • pracowników departamentów zajmujących się skargami klientów

2. Towarzystw ubezpieczeniowych

3. Pozostałych instytucji finansowych

4. Przedstawicieli organów ochrony konkurencji i konsumentów

5. Przedstawicieli organów nadzoru nad rynkiem finansowym

6. Agencji reklamowych zajmujących się obsługą instytucji finansowych i ubezpieczeniowych

POZOSTAŁE SZKOLENIA WEWNĘTRZNE

Zamów bezpłatną

konsultację

Wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i umówisz się na konsultacje z jednym z naszych specjalistów, abyśmy przygotowali szkolenie dla Twojego zespołu lub omówili możliwą współpracę.

pic_telefon2