- Instytucje finansowe i charakterystyka ich działalności – banki, instytucje parabankowe a instytucje niebankowe
- Konsument czy klient? Kilka słów o systemie ochrony praw na rynku finansowym
- Istota marketingu instytucji finansowych oraz rodzaje kanałów dystrybucji usług finansowych. Usługa finansowa jako produkt marketingowy
- Promocja usług finansowych i przykłady ich zastosowania w wybranych instytucjach finansowych
- Marketing na gruncie ustawy prawo bankowe, ustawy o kredycie konsumenckim, ustawy o kredycie hipotecznym oraz ustawy o usługach płatniczych. Kto może posługiwać się nazwami „bank” i „kasa”? Jakie warunki powinna spełniać reklama dotycząca kredytu konsumenckiego?
- Reklamowanie usług maklerskich oraz funduszy inwestycyjnych. Jakie wymogi nakładają ustawa o obrocie instrumentami finansowymi oraz ustawa o funduszach inwestycyjnych i zarządzaniu alternatywnymi funduszami inwestycyjnymi
- Pozanormatywne uregulowania reklamy – dobre praktyki w zakresie standardów reklamowych kredytu konsumenckiego, Kodeks Etyki Reklamy
- Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, nieuczciwa praktyka rynkowa oraz praktyka naruszająca zbiorowe interesy konsumentów. Przykłady działań Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Szkolenie skierowane jest do:
- Banków, w szczególności:
- pracowników departamentów prawnych
- pracowników departamentów compliance
- pracowników departamentów odpowiedzialnych za produkty adresowane do konsumentów
- pracowników departamentów marketingu, PR i promocji
- pracowników departamentów zajmujących się skargami klientów
2. Towarzystw ubezpieczeniowych
3. Pozostałych instytucji finansowych
4. Przedstawicieli organów ochrony konkurencji i konsumentów
5. Przedstawicieli organów nadzoru nad rynkiem finansowym
6. Agencji reklamowych zajmujących się obsługą instytucji finansowych i ubezpieczeniowych
POZOSTAŁE SZKOLENIA WEWNĘTRZNE
Zamów bezpłatną
konsultację
Wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i umówisz się na konsultacje z jednym z naszych specjalistów, abyśmy przygotowali szkolenie dla Twojego zespołu lub omówili możliwą współpracę.