Nasze seminaria

Nasze seminaria

Zachęcamy do zapoznania się z harmonogramem nadchodzących konferencji, szkoleń i seminariów

SEMINARIUM ONLINE

30 listopada 2021 r.
Nowe technologie w działalności banków - potrzeba zmian regulacyjnych

 

Partnerem merytorycznym seminarium jest kancelaria kancelaria Maruta Wachta

 

Seminarium poprowadzą:

Marcin Maruta

Marcin Maruta - wspólnik w kancelarii Maruta Wachta, radca prawny, członek International Technology Law Association, ITechLaw oraz arbiter Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Współzałożyciel Instytutu Lema. W swojej karierze prawniczej nadzorował największe kontrakty technologiczne w Polsce o łącznej wartości ponad 10 miliardów złotych.

Arkadiusz Kawulski

Arkadiusz Kawulski - of counsel w kancelarii Maruta Wachta, radca prawny, posiada ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe w bankowości oraz unikalne połączenie pracy po obu stronach bankowości (nadzór, bankowość komercyjna).

Michał Kulesza

Michał Kulesza - counsel w kancelarii Maruta Wachta, Adwokat, w kancelarii kieruje pracami Zespołu Cloud Computing.

Piotr Filipowski

Piotr Filipowski - associate w kancelarii Maruta Wachta, Magister prawa, pracuje w Zespole Cloud.

Cele seminarium:

Celem seminarium jest omówienie bieżących wyzwań dla sektora bankowego i nadzoru bankowego związanych z coraz większym wykorzystywaniem przez banki nowych technologii. Regulacje prawne nie nadążają za nowymi możliwościami technologicznymi, których wykorzystanie w praktyce jest konieczne do zapewnienia konkurencyjności polskiego sektora bankowego.

 

Dla kogo jest to seminarium:

  1. Przedstawicieli banków:
    • pracownicy departamentów ds. outsourcingu
    • pracownicy departamentów IT
    • pracownicy departamentów prawnych
    • pracownicy departamentów compliance
    • pracownicy departamentów nadzoru i kontroli
    • pracownicy departamentów operacyjnych
    • pracownicy departamentów bezpieczeństwa
    • pracownicy departamentów zarządzania ryzykiem
  2. Dostawców usług dla banków – w szczególności w zakresie usług IT

 

 

Pobierz formularz zgłoszenia uczestnictwa w seminarium »

 

Cena uczestnictwa w seminarium wynosi 749 zł + 23% VAT.

Obowiązuje limit miejsc. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Po zgłoszeniu się na szkolenie poprzez przesłanie formularza zgłoszeniowego i zebraniu się grupy pozwalającej przeprowadzić seminarium, otrzymają Państwo link do platformy Zoom, na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnego dodatkowego specjalnego oprogramowania (wymagania techniczne uczestnictwa w seminarium online).
W czasie seminarium uczestnicy słuchają wykładów prowadzącego i mają możliwość zadawania pytań za pośrednictwem czatu online. W przypadku mniejszych szkoleń jest możliwość komunikowania się również przez mikrofon z trenerem i innymi uczestnikami.
Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej otrzymają Państwo drogą mailową a certyfikat przesyłką pocztową lub również mailem.

 

Zalety naszego szkolenia online:

  • Możliwość wzięcia udziału w szkoleniu z dowolnego miejsca (wystarczy dostęp do internetu).
  • Oszczędność czasu.
  • Brak kosztów dojazdu, zakwaterowania i innych.
  • Prosta, intuicyjna obsługa, klikasz w link i jesteś na szkoleniu.
  • Bezpieczeństwo. Nie spotkają się Państwo z zagrożeniem epidemiologicznym.
  • Szkolenia online są identyczne pod względem treści, formy i czasu ze szkoleniami tradycyjnymi.
  • Możliwość zadawania pytań i otrzymywania odpowiedzi w trakcie trwania szkolenia.

Udział w niniejszym seminarium pozwala na wypełnienie obowiązku szkolenia zawodowego radcy prawnego. Każdy uczestnik otrzymuje 5 punktów szkoleniowych, co zostanie potwierdzone certyfikatem.

Instytut Szkoleń Prawa Bankowego

Instytut Szkoleń Prawa Bankowego
ul. Księcia E. Lubomirskiego 5 | 05-250 Radzymin
tel.: +48 22 243 16 91 | e-mail: ispb@ispb.pl | www.ispb.pl

Wydawca miesięcznika
Monitor Prawa Bankowego

Copyright © 2009-2021 Instytut Szkoleń Prawa Bankowego